Timeline Express Announcements

Zeilen

Zeilen op een prachtige dag in augustus 2013 en bbq-en in de haven

Waterskiën

Waterskiën op een prachtige dag in augustus 2013 en bbq-en in de haven

Kerst 2007

Kerstdiner met het team bij de Heksenkethel in Rotterdam

Introductie

Met trots mogen wij u mededelen dat Base Consultancy dit jaar 15 jaar bestaat. Een mijlpaal voor ons en ons bedrijf. Paul den Heijer en Raymond Sollie startte 15 jaar geleden een bouwkundig en civieltechnisch adviesbureau in Den Haag. Al vijftien jaar geven wij geheel onafhankelijk bouwkundig en civieltechnisch advies aan onze klanten en voeren wij onze projecten met passie en trots uit! Het is geweldig te zien hoe ons bedrijf zich daardoor heeft kunnen ontwikkelen met een breed dienstenpakket en klanten die al 15 jaar zaken met ons doen. Onze gedrevenheid om onze projecten beter, slimmer en efficiënter te maken blijft. We zullen ons ook gaan richten op andere belangrijke zaken zoals duurzaamheid en circulaire economie. Niet alleen in ons advies, maar ook binnen onze eigen werkzaamheden en in ons bedrijf! De inzet van onze medewerkers om aan deze idealen bij te dragen, maakt dat wij met groot enthousiasme werken aan mooie projecten voor een duurzamere wereld. En met dezelfde inzet en passie gaan wij op weg naar de volgende 15 jaar! Paul den Heijer & Raymond Sollie

Kerst 2008

Ons jaarlijkse Base Consultancy kerstdiner bij de kookminister in Maassluis

NLDOET

NLDOET, met medewerkers en clienten van Middin hebben een dag klussen verricht op Landgoed Dorrepaal.

Spinning marathon stadion ADO Den Haag

Met de Klimmende regâhs hebben we een spinning Marathon georganiseerd in het ADO Den Haag stadion.  Hierbij hebben we met klanten en business partners € 16.000 opgehaald voor KWF Kankerbestrijding

Alpe d’HuZes

Met de klimmende regâhs naar de Alpe d’HuZes Van de KWF Kankerbestrijding

De start van Base Consultancy vof

Paul den Heijer en Raymond Sollie startte op 1 maart 2002 aan de Leyweg 1481 te Den Haag een bouwkundig en civieltechnisch adviesbureau.